Viber
Ваш автомобиль :
+добавить авто
- удалить авто
+ добавить авто
Удалить автомобиль
Форма
предварительного заказа запчастейquestion
Для подбора автозапчастей выберите свой автомобиль:
или выберите свой автомобиль из формы:
Выберите год ▼
2017
2016
2015
2014
2013
2012
2011
2010
2009
2008
2007
2006
2005
2004
2003
2002
2001
2000
1999
1998
1997
1996
1995
1994
1993
1992
1991
1990
1989
1988
1987
1986
1985
Выберите марку▼
Модель▼

Світові тюнінг-культури (частина перша)

tuning

Автомобіль для більшості з нас це просто засіб пересування, який допомагає нам в повсякденному житті і дозволяє зберегти багато часу. Але для деяких автомобільних ентузіастів авто - це атрибут іміджу або засіб угамування жаги швидкості.
Такі автомобільні любителі часто намагаються підлаштувати свій автомобіль під свої потреби або починають його тюнінгувати для отримання естетичної насолоди. Автотюнинг сьогодні став настільки популярним, що з’явились не тільки окремі види тюнінгу, але й цілі автомобільні культури!
Ми вирішили проаналізувати найпопулярніші з них і зробити детальну підбірку найцікавіших видів модифікацій автомобілів. Зразу хочемо попередити, що деякі культури можуть здатись Вам дивними, а деякі і відверто дикими. Але хто ж сперечається у питаннях смаку?
Тож поїхали!

Hot Rod

Hot Rod – культура тюнінга класичних американських автомобілів, яка бере початок ще в 1930-х роках. Для тюнінга обирали родстери, які були доступними, легкими і легко піддавались модифікації.
Hot Rod – це реставрований, або збудований майже повністю з нуля автомобіль з величезним двигуном, модифікованим для лінійного руху.
Сьогодні культура Hot Rod розвивається по всьому світу, але особливо стрімко це відбувається в Великобританії, Австралії, Канаді, США, і Швеції.
Співтовариство Hot Rod тепер розділяють на дві основні групи: стріт род (Street Rod) і хот род (Hot Rod).
Представники культури хот род використовують тільки унікальні запчастини і дублюють стилі, що були популярні в 1940-х і 1960-х. В свою чергу представники стріт род будують машини використовуючи в першу чергу нові запчастини, і не цураються нових технологій, які дозволяють їм досягати максимальних потужностей і як наслідок, все вищих швидкостей.

hot rod

Kustom Kulture

Представником Kustom Kulture можна назвати будь-якого автомобільного ентузіаста, який займається тюнінгом (створенням кастомних) післявоєнних автомобілів американського виробництва.
Сьогодні ця автомобільна субкультура має одну з найбільш насичених і довгих історій. А зароджувалась вона в США на початку 1960-х, як продовження культури Hot Rod Люди, що підтримували Kustom Kulture, намагались відтворити епоху хот род, але надати їй своїх особливих штрихів – їх автівки часто модифікувались вручну, отримували кастомні деталі і свій унікальний зовнішній вигляд за допомогою яскравих кольорів і пінстрайпінга (особлива техніка малюнків). Всі дизайнерські автомобільні тренди змінювались під впливом фешну і музичної культури. За роки свого існування Kustom Kulture пройшла кілька етапів розвитку і подарувала світу такі суб-культури як:

  • Грісер
  • Дрег-рейсер
  • Лоурайдер
kustom culture

Lowrider

Лоурайдер – тюнінгований автомобіль, який було змінено с метою досягнення мінімального кліренса.
Експерти не можуть точно сказати, хто став автором цієї культури, але більшість з них сходяться на тому, що свою першу популярність вона здобула дякуючи мексиканцям і американцям з Південної Каліфорнії в 1950-х роках.
Пневматична підвіска – головна особливість сучасного лоурайдера. А з’явилась вона в результаті прийняття американського закону 1958 року: він забороняв мешканцям Каліфорнії пересуватись на транспортному засобі, якщо будь-яка частина автомобіля знаходилась нижче ніж нижня частина колісного диска.

lowrider

Drag Racer

Дрег – культура створення автомобілів (або мотоциклів), здатних швидко прискорюватись і конкурувати на малих дистанціях.
В заїзді беруть участь 2 машини, а перемогу здобуває гонщик, який першим перетне фінішну лінію, не виїхавши на смугу суперника.
Довжина треку – 0,25 милі (402 м), або 305 м для машин на нітрометані. Переможця визначають системи електронного хронометражу, які використовують ще з 1960-х років.

drag racer

Japanese VIP Style

Початок розвитку цього стилю пов’язують з автомобільними трендами представників якудзи. Японські угруповання почали тюнінгувати японські і європейські машини бізнес класу під свої потреби, щоб не привертати до себе увагу поліцейських і ворожих банд. Головними характеристиками автомобілів VIP стилю були – європейський (переважно німецький), або японський автомобіль з низьким кліренсом і дисками максимального доступного розміру.
VIP стиль почав виходити за межі якудзи, коли на гонки в японську префектуру Осака стріт-рейсери почали приїжджати не на яскравих тюнінгованих машинах, а на тонованих седанах. Так вони могли переховуватись від поліції і дали старт розвитку нової культури.

japanese vip style

Oni-kyan (Demon camber)

Oni-kyan, або диявольский розвал – це автокультура, яку не дуже розуміють по всьому світу, але вона має шалену популярність в Японії. Почали використовувати диявольський розвал ще дрифтери в 1970-х з метою отримати краще керування машиною. Але їхня теорія з часом довела свою неефективність і Oni-kyan почали використовувати тільки в естетичному плані. Сьогодні цю культуру недолюблюють, тому що шанувальники VIP Style і Bosozoku доводять його до абсурду.

Oni-kyan

Далі буде :)